طراحی سایت ، طراحی حرفه ای سایت ، اپلیکیشن موبایل : آینده پردازطراحی سایت ، طراحی حرفه ای سایت ، اپلیکیشن موبایل : آینده پرداز

طراحی سایت ، طراحی حرفه ای سایت ، اپلیکیشن موبایل : آینده پرداز

طراحی سایت های حرفه ای با رعایت اصول با تیم طراحی وب سایت آینده پرداز با20 سال سابقه

معرفی آینده پرداز

در دسته : درباره ما / ۰

شرکت آینده پرداز  با بیش از ۲۴  سال تجربه تخصصی در زمینه وب و اینترنت، میزبانی و طراحی صدها سایت حرفه ای در ایران را عهده دار بوده و بعنوان یکی از سرویس دهندگان مستقل میزبانی در ایران مشغول به فعالیت می باشد که ارائه خدمات و پشتیبانی واقعی به مشترکین را در رأس اهداف اصلی خود قرار داده است.

از برجستگی های این شرکت می توان به حضور نیروهای متخصص و متعهد در این مجموعه اشاره کرد ، این شرکت با بهره گیری از این نیروهای کارآمد، خلاق و زبده و با یاری خداوند توانسته است جدیدترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار مشترکین خود قرار داده و کارنامه کاری موفقی را برای خود رقم زند.

خدمات آینده پرداز  عبارتند از:

  • طراحی وب سایتهای حرفه ای و اختصاصی
  • میزبانی وب ، ایمیل  و نگهداری سایت
  • طراحی و تولید  اپلیکیشن موبایل (اندروید و IOS)
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • مشاوره و ارائه راهکار در زمینه بازاریابی اینترنتی
  • طراحی مجدد فرآیندها و  اصلاح روشهای فروش اینترنتی
  • تولید محتوای ناب و خدمات سئو

اساس و اهداف شرکت فناوري اطلاعات آینده پرداز مبنی بر ارائه آخرین فناوریها، تکنولوژی و خدمات بروز به همراه نرخ های قابل رقابتی بوده که توانسته ایم صدها مشترک را تحت پوشش خود قرار داده و امیدواریم با استعانت خداوند این مجموعه بیش از پیش موفق باشد.

پیام مدیر عامل:

مدیریت عامل شرکت فناوري اطلاعات آینده پرداز از تمام عزیزانی که از بدو تأسیس این شرکت در واحدهای مختلف آن مشغول به فعالیت بوده و سهم بسیاری در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف این مجموعه داشته اند، صمیمانه قدردانی نموده و توفیقات روزافزون آنها را از خداوند منان آرزومند است.

آرزوی قلبی مدیران و کارکنان این مجموعه همواره ارائه خدمات و پشتیبانی واقعی به مشترکین خود میباشد که ازاین رو در تمامی مراحل و پیوسته نیازمند یاری و پیشنهادات و انتقادات سازنده شما مشترکین محترم میباشیم.

برچسب ها :



برخی از مشتریان